|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-03-24, 02:26 | #1 |
Junior Member
Reg.datum: Oct 2002
|
Kullavik. Min Första Rutt
Jag laddade ner en tom Layout (Terrain #10) från Auran, sedan startade jag bara bygga.
Efter sju sorger och åtta bedrövelser, börjar jag nu få lite pli på serveyor. Jag startade i ena hörnet på den 16x16 basebord stora kartan, and whent from there so to speak. Det blev en bana till största delen lämpad för Industri försörjning, men en passgerar rutt mellan tre orter i en triangel runda. Terrain#10's topagrafi passade in på norra Sverige,så man kan tänka sej Luleå-Kirrunas Terängtyp som inspirations källa för banan. Första Stationen Jag bygde Vikfors. Sedan blev det mer och mer. Här Kullavik Station. Kullavik natt. Kullaviks Mekanisk verkstad AB dag och natt. Kullaviks Container industri. Virkes industrin. Ner från gruvan. Prefab AB. Tunnel som går under älven. Ner från gruvan igen, och igen. Sista bilden, Kullaviks station igen. Nu är det bara det svåra kvar,[xx(] Elektrifiering och signalsätning. Är det någon som vet en bra svensk gide, för hur signaler skall sättas ut. Det skulle hjälpa ofantligt, enormt, nej momumentalt mycket on en sådan fans. Kai |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsningar i en rutt | Perre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-12-18 14:17 |
Ny rutt L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 4 | 2004-07-21 20:35 |
Tänkte bygga en liten egen rutt... | fregge | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 10 | 2003-10-06 17:16 |
Intresseundersökning Rå rutt | Mazz | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2002-12-12 21:53 |