![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Argh!
Har suttit ikväll och försökt bygga ut banan lite men efter 3 hardware error och nerstängning av TRS så får det va för idag... Mest irriterad är jag på mig själv som inte lär mig att spara efter hand och nu får börja om en fjärde gång. Skumt, får TRS problem om man gör mycket kuperad terräng? Har aldrig märkt detta innan men använde nu egna displacement-maps (slumpade fram med TerrainZurveyor.exe ifrån aurans forum) och helt plötsligt kom dessa fel ![]() Men TRS använder väl lika mycket data för kuperad som plan terräng eller? Rutnätet är ju så att säga det samma.
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|