![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Jag har skrivit om det här problemet förut, men det är ju i alla fall så att det kommer upp meddelande om att jag saknar custom content varje gång jag skall starta BHJ. Och efter som ingen kunde hjälpa mig sist så tänkte jag fråga om det inte finns något sätt att kontrollera att allt som rutten kräver är installerat? Alltså om det finns något programför det, eller om de KUID som som ruttens custom content använder finns uppskrivet nånstans. Då är det ju bara att kolla i TRS2004\World\Dispatcher\Downloads mappen så att alla de KUID som är uppskrivna finns där. Finns det någon som vet om man kan göra så som jag beskrivit ovan? Tack på förhand! / Joel |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med Scheduel - igen! | StefanD | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-08-12 09:10 |
Problem med MTTS | MrMoore | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2004-07-29 00:02 |
Problem med att spara i RE | mikael512 | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-01-13 15:25 |
Problem (igen) | stefan_o | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-11-14 17:33 |