|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-07-11, 22:16 | #1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Sitter i London vid Earl's Court...
...just nu och detta ar sista gangen som ni kommer se mig pa ett tag da mitt modem dar hemma fick sig en torn i ett askvader!
Vi ska fa fiberuppkoppling "projekterad" V30 sa jag hoppas att vi har allt klart V33 senast och darav har vi formodligen inte nagon internetuppkoppling innan dess![V] Alltsa kommmer ni ej kotte av mig pa ett tag om jag ej hittar nagon med ett beg. modem billigt! Akte London Eye ocksa innan, maktig syn dar uppe...(visste ej att Bullshit anywhere agde det!?) PS. Svar till Jonsson fran traden om BVE: Jag ska aka det imorgon och det blir kul att se, akte idag hela hammersmith and city line![8D][] Aker ju hela stan runt en hel dag for 0.80£ vilket blir 10-12kr! MVH: Olaf "vr98olli" Lindström |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några bilder från London! | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2004-07-25 05:48 |