|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-07-15, 23:28 | #1 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
Hur foga samman två objekt? (Gmax)
Hej!
Jag vet att det ska gå, för jag har lyckats en gång förut, men jag har ingen aning hur jag gjorde. Så, hur gör man för att foga samman två olika objekt till ett enda. På denna bild så består gaveln av en box och en cylinder. Jag skulle vilja att dessa två hanteras som ett enda objekt (alltså inte bara Group). Men hur? Tackar på förhand .... Mats |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Guider om gmax | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 30 | 2005-02-11 16:01 |
Vända ut och in på objekt i Gmax?? | prymikom | 3D-design - Trainz | 2 | 2003-12-15 21:16 |
Gmax info | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-05-31 17:56 |
Begränsning av objekt????? | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-03-25 19:16 |
Hur får man in objekt i MSTS från Gmax? | Jocke | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2002-06-23 16:59 |