|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-07-31, 22:22 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
Gmax och LOD
Hej vänner!
Under det att man "spikar" ihop nya prylar med Gmax, funderar jag lite på om det finns några tumregler för vilka avstånd [:X] som kan vara tillämpbara som LOD-värden [8] för olika objekt. Enkelt är väl att säga stort objekt högt värde på LOD och vice versa; [8)] -Men finns det några vedertagna siffervärden? Fråga 2; Hur skall man bära sig åt för att göra en "rebuild av LOD-levels"? [xx(] Jag korrigerade ett av mina objekt som inte blev så lyckad - och nu kan jag inte exportera den som *.s-fil igen...[xx(] Moving Steel on Land and Under Water |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ritning som underlag ? (Gmax) | sjonas | Off-topic | 6 | 2006-01-07 12:29 |
Gmax info | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-05-31 17:56 |
GMAX registrering, hur får man det? | Pelle E | Off-topic | 3 | 2003-03-14 09:03 |
Gmax Problem | lan | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2002-11-27 17:30 |
Lyckats fått in min V5:a i GMax!!! | Zzarr | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 17 | 2002-10-22 02:33 |