|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-10-07, 22:42 | #1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Problem med norska El17
Hittade den här norska El17 på Ds.
Hade missat den tidigare. Men jag får inte in den i Trainz2004. Kanske det beror på att det är en sp3. Filen som jag laddar hem är ingen cdp utan en exe fil som ser ut som den gamla Trainziconen. EDIT: fel bild inlagd från början. Har provat att klicka på den, för att få den att installera sig själv. Men får då felanmälan att Trainz inte är installerat. Förmodar att det beror på att jag bara har Trainz2004 installerat. Har öppnat exe-filen med winrar och fått fram en massa mappar och provat att stoppa in dom på rätt plats i Trainz2004. Antingen har jag missat någonstans eller så funkar den inte alls med 2004. Någon som har lyckats få in den tro och som kan förklara hur han gick tillväga. Tackar på förhand. Bengan. |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
fråga om nerladdning av norska el17. | Leopold | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2004-12-05 01:39 |
Hur många av er får problem med er dator ibland? | LokKalle | Off-topic | 2 | 2004-02-27 23:33 |
Problem med Y2:an. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2003-11-25 16:51 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 23:20 |