|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-07-20, 18:43 | #1 |
Senior Member
|
Bannad och borta från detta forumet!!
Nu är jag bannad härifrån förrat Fredrik inte kunde acceptera ett svar han fick i ett mail från mig. Från och med nu kommer jag inte vara här på forumet utan drar till Tågforum om jag inte skiter i msts på Internet utan bara kör och målar tåg. I och med bannen så kommer jag inte att släppa min Tågkompaniet mittlinjen målning som skulle släppts. Kanske kommer den upp på min egen hemsida eller Svantes.
Tack och hej för en bra tid. //Trigger Mvh:Trigger högsta hönset i VTKAB |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
OBS! [Varför jag varit borta från forumet] | DJ Clinton | Off-topic | 7 | 2004-03-28 09:41 |
En ljuskygg sida med medlemmar från detta forumet! | Olaf Lindström | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-02-08 12:40 |
STW och Forumet | MatsH | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2003-11-01 18:40 |
Problem vid nerladdning från Forumet. | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-12-23 00:42 |
BTAB:s fordon borta från nätet | bobjörk | Off-topic | 2 | 2002-05-22 17:59 |