|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-12-28, 09:53 | #1 |
Medlem
|
Tankar till de Tusentals drabbade i Asien
Tusentals och åter tusentals är döda. Tusentals är skadade. Över en miljon är hemlösa i Sri Lanka.
Bland de skadade och döda finns många många barn och ungdomar av olika nationaliteter, däribland svenskar. Mina tankar går till de drabbade och en dag som denna känns det inte aktuellt att sitta med TRS eller MsTs. Det känns inte kul att vara ute och fotografera när man vet att ens hemland är svårt drabbad. Visst, jag är svensk och har levt näst intill hela mitt liv i Sverige, men i grund och botten kommer jag från Sri Lanka. Och hade jag inte blivit adopterad hade risken varit stor att jag varit bland de skadade eller döda. Jag vet inte i dagsläget hur det gått för det barnhem jag bodde på innan jag blev adopterad. Jag vet inte hur det gått för mina biologiska föräldrar. Jag har dessutom en klasskamrat som skulle just till Thailand. Inte heller här vet jag hur det gått. Man har ännu inte lyckats ta in att detta har hänt. Det är så stort och oerhört att man bara tror att det är nått långt långt borta. Må de döda vila i frid. Vill passa på att tipsa om att man kan skänka pengar till biståndsorganisationer för att hjälpa till, sen länk nedan... http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...581145,00.html [:0][xx(] Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Uppläggning av filer till e-buzz | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-01 14:21 |
!!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 19:04 |
Tim Lokförare | Dson | Off-topic | 15 | 2003-03-15 17:17 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 23:18 |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 14:05 |