|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2005-01-01, 23:37 | #1 |
Junior Member
Reg.datum: Sep 2003
|
Trainz 2004
Hej
Jag undra vad som krävs för att trainz skall fungera? Jag har en dator Acer Aspire 1300. Jag köpte men fick inte spelet att fungera, jag kunde byta in det igen. Jag tror att det beror på att videografiken inte kan klaras av i min dator. Sedan har jag inte den där xdirekt 9 eller vad ddet heter jag har en tvister grapihq 3 tror jag. Eller är det något annat som krävs för att det skall fungera? Jag är sugen på det spelat det ser så realistiskt ut och sedan kommer ju mera program till det då inte mtst längre skall ges ut i nyare versioner. Snart är mitt minne i datorn slut dessutom, spara tågfiler tar ju väldigt mycket plats på hårdisken. Hälar Tågroger Hej jag gillar tåg! EDIT: Flyttad från Allämnt om MS Trainsimulator /Roger |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Updatering av Trainz 2004 | andlil | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2005-01-11 13:10 |
Kustpilen för Trainz 2004 | csgaard | Trainz - Allmänt om Trainz | 9 | 2004-12-15 15:17 |
Problem med Trainz 2004 | PCC | Trainz - Allmänt om Trainz | 15 | 2003-12-30 21:27 |
Press release - Trainz Railroad Simulator 2004 | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 31 | 2003-05-23 11:51 |
Hjälp önskas... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-11-13 11:07 |