|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2005-01-12, 22:24 | #1 |
Tidigare mrdaddydj
|
Fråga Om Xtracks
Jag har laddat ner den ca 20 mb stora filen xtracks och jag har ett stort problem, för jag tycker att installationen är lite väl knepig för mig.
Det står att man ska göra backup av GLOBAL mappen och det har jag gjort men, det står ochså att när man extraherat få upp en textures och shape mapp som jag förstår. Och addtoref hittar jag inte heller. Kanske att det osar lite nybörjare över det men skämtåsido när det gäller zippning och sånt tycker jag att jag är helt okej på det [)] Ha en fortsatt trevlig dag... MVH Erik Höglund |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga ang. Boggier+Polygoner | Carlj | 3D-design - Trainz | 0 | 2005-02-01 23:44 |
Nyfiken fråga? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-01-15 22:52 |
Xtracks 3.6 :) | Mazz | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-08-01 20:44 |
Xtracks problem | Pierre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-12-21 12:48 |
XTracks eller inte | Banbyggarna | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-06-09 14:45 |