|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2005-02-21, 19:32 | #1 |
Junior Member
Reg.datum: Dec 2004
|
Malmbanan del 2
Dags för lite uppdatering. Långt till våren verkar det … snöar och är kallt. Usch! eller kanske jättebra? Sitter här och fnular med TRS . Nu har den norska sidan av Malmbanan vaknat till liv. Visar några tidiga bilder från Ofotenbanan. Malmhamnen i Narvik några utvecklingsstadier. 1) Spårplan och landskapet börjar tar form. Några byggnader är utlagda för att skapa stämning. 2) Textur. Dag att sätta på lite "kläder" och några båtar för syns skull. Kan det bli nå't av detta? Jag är inte hellt nöjd ännu Bakom "kameran" håller jag på med hamninloppet och fjorden. Kanske ett litet fiskläge med dithörande hamn och en liten industribana. Sedär nu håller man på att förlora sig i detajler igen. Men så är det väl för oss TRS-are? 3) Till sist: I brist på vår – Da901, en sen arpildag utanför Kiruna gamla lokstall. Långt i bakrgrunden pågår revision av elledningen. Vill passa på att tacka patrik för hans fina beskrivningar av sin bana. Dags att skaffa sig lite Intelligens (AI) på Malmbanan oxå. Kanske inte riktigt min starka sida. |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Malmbanan | Avslutat konto | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 13 | 2004-03-17 22:56 |
Om du bygger Malmbanan | Rojje | Allmänt om tågsimulatorer | 1 | 2003-08-18 21:29 |
Föredrag | Kalle Lj | Off-topic | 4 | 2002-12-29 12:29 |
Nya bilder från malmbanan | Tomas | Landskapsdesign - Trainz | 2 | 2002-12-29 00:26 |
Malmbanan samt Dm3 med Uno | Tomas | Landskapsdesign - Trainz | 15 | 2002-12-19 13:00 |