|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2005-03-09, 23:57 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
Hur ta bort motorljud i manövervagn?
Hej
Skulle vilja ta bort motorljudet från min Y7 manövervagn. Har tittat i configarna för denna vagn och den har samma engineconfig som ybo6. detta för att man i Trainz skall kunna manövrera vagnen som saknar motor i verkligheten. I min nya manövervagn så vill jag inte höra något motorljud utan endast det rofyllda klapprandet av skenskarvarna då jag sitter i resturangdelen och tar mig en konjak till kaffet. Ja...det fanns resturangvagnar även med Y7. I stället för godsfinka längst bak i manövervagnen så var den delen ombyggd till kök. Så det kanske blir en sådan modell till nya Y7. Om någon vet om det är möjligt att ta väck motorljudet eller om det finns en speciell config för manövervagnar som väll är det bästa så hör av dig. Har för mig att det inte fanns det då den första Y7 blev utgiven på STV. Kanske finns det en sådan config nu? Hälsningar Kalle KAH |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
ang få bort lok | bjrn | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-10-26 16:34 |
Hur tar man bort aktiviteter? | Totte | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2004-04-10 19:47 |
Problem med spår i TRS2004: går inte att ta bort | rojo75 | Landskapsdesign - Trainz | 6 | 2004-01-08 13:13 |
Gamla versioner, kan man ta bort dem? | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2003-01-10 13:34 |
Undrar om man kan ta bort basebords | Yzerman | Landskapsdesign - Trainz | 2 | 2002-06-02 01:11 |