|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-08-23, 03:35 | #1 |
Senior Member
|
Fråga angående 3d modeller till msts och trainz
Asså skäll nu inte på en för jag ställer frågan men jag vet inte om ni andra har märkt det men jag tycker trainz tar över mer och mer iochmed att det har kommit mer svenska grejer till trainz än till msts. Jag undrar bara i och med att alla inte har så bra datorer som klarar av Trainz *jag tillexempel* skulle ni inte kunna försöka göra grejerna till msts först i och med att ni kan konvertera till Trainz. Hade ju varit super om man hade kunnat konvertera från trainz till msts. Detta är bara en vanlig fråga som inte kräver något forum krig.
Mvh:Trigger högsta hönset i VTKAB |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kyrka till MSTS | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-05-12 21:13 |
Fråga till admins angående downloads. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-09-15 01:07 |
SJ Ellok F, kommer det till msts också? | Hawk | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 9 | 2002-08-12 20:35 |
Trainz till jul! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2001-10-02 18:20 |