![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
![]() 729 Tumba-Vårsta-Rosenhill-Västerby-Trollsta vägskäl-Sorunda (Spångbro). 848 Västerhaninge-Tungelsta-Västerby-Trollsta vägskäl-Sorunda (Spångbro)-Stora Vika-Nynäshamn. Åker jag 729an så stiger jag av vid Västerby Skola och 848 stiger jag av vid Stora Lundby ![]() Lägger till en bild på ett av de schabrak som vi får åka med. Busslink 5650 (f.d. SL-Buss AB H20A 5650) även kallad "Otto". //Kristian Ändrat senare: Jag fick reda på av Daniel att han menade att jag glömt skriva med X60. Men dessa trafikerar lyckligtvis inga spår nära mig=) De går bara till Västerhaninge i ungefär vartannat tåg i kvartstrafik och vi väntar inte in de tåg som är mer än 3 minuter sena. Senast redigerad av Kristian den 2006-09-28 klockan 21:01. |
|
![]() |
![]() |