![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2006
|
![]()
Hej igen!
Jag kär Trainz 2004, Railway Simulator passenger editon, är jag hopplöst ute? eller är denna version fortfarande användbar i större sammanhang? Jag har built number 2285, det tycks inte finnas någon uppdatering till den versionen? eller kan jag ladda ned vilken uppdatering som helst? Jag har en viss förkärlek för DB VT 13.5 (TEE, Trans Europe Express) Jag har försökt att ladda hem detta tåg från Auran, download station, tror att jag lyckats, jag får också upp en bild av tåget i "train wiever" när jag skall ställa ut lok och vagnar på banan, men det blir ingenting. Nästa gång jag försöker är tåget "borta". Ok, några andra saker... Aurans sidor på nätet där man kan ladda hem tåg, vagnar och andra prylar tycks ju för det mesta vara nere, ni vet man får upp den irriterande texten "sidan kan inte visas..." Laddade hem litet roliga grejer från några olika svenska sidor, jag har förstått att lok och vagnar skall läggas i mappen "engines" men var lägger jag färdiga scenarior, byggnader, flygplan och landskap? Tazckdam för svar. Mvh Björn J. |
![]() |
![]() |