![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hallå!
Nu när detta projekt börjar närma sig slutfasen så tänkte jag att det är dags att visa vad som jobbats med den senaste veckan. För flera år sedan var det tal om att Robbans Ra-lok för MSTS skulle komma även till Trainz, och nu är det äntligen dags. Loket är som sagt Robbans modell och texturerna är till största delen Christian Dalins (Dalchr01) ommålningar av nämnda lok. Detta gör att Ra loket kommer att komma som Ra 987, Ra 988 samt Ra 992. Den som tittar noga kan nog även se Robbans Pass40-vagnar, också dessa med Christians texturer. Vagnarna ligger dock lite längre bak i produktionen och kommer troligtvis inte att komma tillsammans med loken. Exakt när loken släpps är ännu inte bestämt, men dom kommer att komma för nedladdning hos Banbyggarna. Ett stort tack till Robban för att jag fått göra detta och också till Christian Dalin för att jag fått använda hans texturer. mvh .... Mats Jo förresten. Ra loken kommer att finnas i två versioner. En för TRS2004 och en för TRS2006.
![]() Senast redigerad av MatsH den 2009-11-30 klockan 14:01. |
![]() |
![]() |