![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]() Citat:
Konstruktiv kritik är nyttig och kan förhoppningsvis leda till något bättre, att bara begära att folk byts ut kan inte leda till något positivt alls. Byt stil själv Tomas! Jag har både läst och uppskattat dina inlägg och hjälp tidigare och hoppas kunna få återgå till det. Hade du dessutom läst mitt inlägg lite bätttre så hade du sett att jag aldrig överhuvudtaget nämnt något om Lance Jago. Förut detta med järnvägar är jag intresserad av mycket annat: Flyg, fallskärmshoppning, veteranbilar, segling med mera, med mera. I de föreningarna och forumen är andelen gnällspikar oändligt mycket lägre än här, toleransen för olika uppfattningar högre och rent allmänt sett verkar folk ha roligare där än här. Ha det bra, det har jag! Håkan |
|
![]() |
![]() |