Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-12-31, 19:22   #1
Jonmpa
Medlem

Reg.datum: Jan 2006
Skicka ett meddelande via MSN till Jonmpa
Smile Hur gör man för att ladda ner...

C20 V 07 alltså senaste versionen som ser superdupersnygg och bra ut till Trainz Railroad Simulator 2006:

1. Var finns filerna som behövs, tågets delar A-b Unit och M unit ligger redan i tåglistan inne i spelet med bild på tåget, men går ej att se i Vagnhallen eller placera ut på ett färdigt spår i läget Surveyor, det är Missing Despencies på C20 A-b Unit och M Unit, jag har provat att ladda ner i downloadrutan och även att modifierat dom i huvudrutan och båda dessa saker har jag gjort efter att jag plockat ner C20 v07 paketet från Auran Downloadsstation.

Så här såg det ut när jag haft filen A-b unit i Downloadrutan och försökt ladda ner delarna i filen och sedan försökte se vilka delar som inte kunde laddas ner i rutan Wiew Despencies, OBS! att modifiera dessa går utmärkt:

Not faulty: C20 A-B Cab
Not faulty: C20 Bogey
Not faulty: C20 Engine
Not faulty: c20 Silent Engine Sound
Not faulty: Passenger
Not faulty: redcorona
Download Station: TM_wabco
Not faulty: whitecorona¨

Not faulty: C20 Bogey
Not faulty: C20 Engine
Not faulty: C20 M DummyCab
Not faulty: c20 Silent Engine Sound
Not faulty: Passenger
Download Station: TM_wabco

Och filerna som finns och är korrekta är följande:

C20 A-B Cab
C20 Bogey
C20 Cab CabDark
C20 Cab CabLight
C20 Cab PassengerDark
C20 Cab PassengerLight
C20 Engine
C20 M DummyCab
c20 Silent Engine Sound

Dessa var bara att ladda ner från Auran DLS och köra in i programmet och modifiera, en del kanske inte ville riktigt på en gång bli modifierad, men då tog jag open for edit och sedan kunde jag modifiera även dessa av dom nio filer som verkar korrekt installerade och modifierade, kan någon vänlig människa försöka hjälpa mig med detta problem, det skulle uppskattas väldigt mycket. GOTT NYTT ÅR!!! så här 4h och 42 min före. Mvh Johnny Nilsson

Senast redigerad av Jonmpa den 2006-12-31 klockan 19:24.
Jonmpa besöker inte forumet just nu  
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:42.