![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
C20 V 07 alltså senaste versionen som ser superdupersnygg och bra ut till Trainz Railroad Simulator 2006:
1. Var finns filerna som behövs, tågets delar A-b Unit och M unit ligger redan i tåglistan inne i spelet med bild på tåget, men går ej att se i Vagnhallen eller placera ut på ett färdigt spår i läget Surveyor, det är Missing Despencies på C20 A-b Unit och M Unit, jag har provat att ladda ner i downloadrutan och även att modifierat dom i huvudrutan och båda dessa saker har jag gjort efter att jag plockat ner C20 v07 paketet från Auran Downloadsstation. Så här såg det ut när jag haft filen A-b unit i Downloadrutan och försökt ladda ner delarna i filen och sedan försökte se vilka delar som inte kunde laddas ner i rutan Wiew Despencies, OBS! att modifiera dessa går utmärkt: Not faulty: C20 A-B Cab Not faulty: C20 Bogey Not faulty: C20 Engine Not faulty: c20 Silent Engine Sound Not faulty: Passenger Not faulty: redcorona Download Station: TM_wabco Not faulty: whitecorona¨ Not faulty: C20 Bogey Not faulty: C20 Engine Not faulty: C20 M DummyCab Not faulty: c20 Silent Engine Sound Not faulty: Passenger Download Station: TM_wabco Och filerna som finns och är korrekta är följande: C20 A-B Cab C20 Bogey C20 Cab CabDark C20 Cab CabLight C20 Cab PassengerDark C20 Cab PassengerLight C20 Engine C20 M DummyCab c20 Silent Engine Sound Dessa var bara att ladda ner från Auran DLS och köra in i programmet och modifiera, en del kanske inte ville riktigt på en gång bli modifierad, men då tog jag open for edit och sedan kunde jag modifiera även dessa av dom nio filer som verkar korrekt installerade och modifierade, kan någon vänlig människa försöka hjälpa mig med detta problem, det skulle uppskattas väldigt mycket. GOTT NYTT ÅR!!! så här 4h och 42 min före. Mvh Johnny Nilsson Senast redigerad av Jonmpa den 2006-12-31 klockan 19:24. |
![]() |
![]() |