![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Namn: Erik
Född: 1960, Östergötland, men uppvuxen Västmanlänning Bor: Karlskrona Sysselsättning: Smörjare, Lärare, Studerande och Kontorsråtta Intressen: Modellbygge, Kust och Hav, Tågsimulering, Datorstödd ritningsframtagning Familj: Fru, 3 barn, 1 katt Bil: Citroën Xsara Picasso Favoritloktyp: Torde nog falla på Litt Da Stationeringsort: KnaC Favoriter... Musik: I princip allätare, men inga extremer, Lyssnar lika gärna på Mozart som på Rammstein, The Ark är dock utesluten ![]() Film: Ser på det mesta med 2 eller 3 stjärnor/getingar i undantagsfall kan man acceptera en 4 också... Tv-serier: Vänner, Sex and the City, Discovery Mix på söndagmorgnarna med programinslagen om våra "kusiner". Böcker: Just nu är det bara studielitteratur för hela slanten. Seneca's 'Om livets korthet' är en favorit, Dorian Gray's porträtt, Blecktrumman - ett axplock. Dricka: Vatten, Kaffe, Öl, Whisky (Single Malt) emellanåt slinker ett glas vin ned. Mat: I det närmaste allt utom Sill och Ravioli Favoritgodis: Jag har hittills inte hittat något (inom rikets gränser) som jag inte tycker om... Kamera: 2 stycken; Nikon FM (cirka 1985) systemkamera samt en Olympus Camedia C765 med 256 MB minne I övrigt inte lika återhållsam som ´Byggare Bop', tillåter mig ha lite attityd ![]()