![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#19 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Mariatorget och Hornstull har jag inga problem med.
Stationerna finns där + utrop. Men däremot Liljeholmen. Det är Kuid2:56732:28301:2 City-terminal som spökar för mig där. Byggnaden saknas. Kuid2:56732:28301:1 finns på DLS, men den uppdaterade versionen till 2 finns ej. Har varit inne och ändrat i configen för denna byggnad och ändrat till 2:a på slutet. Fungerade ej. Har även varit inne och ändrat i configen för tunnelbanerutten och ändrat där till en 1:a på slutet. Inte heller detta fungerade för mig, så byggnaden City-terminalen vill inte vara med för mig vid Liljeholmen. Det är väl det enda problemet för mig just nu, förrutom dom andra 9 missings object som jag än inte har orkat leta efter. Från länken som Kenny gav mig.