![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Att jag nu gått tillbaka till 04 finns det ett par anledningar till. Jag har låtit Trainz vara under en längre tid, och nu när jag fick lust att börja igen så tänkte jag prova 04 bara för att se hur det kändes. Och om jag ska vara ärlig så kändes det som att komma hem igen. ![]() Kan dessutom lägga till att jag ville använda LLJ's växlingsvall, vilken tyvärr inte fungerar i TRS06. Även om man kan skapa egna sökfilter för Surveyor i 06 så tycker jag att filtren i 04 fungerar smidigare, kanske därför att jag byggt så mycket i 04 tidigare. Ett annat skäl är att jag inte tror att problemet med utländska bokstäver (å,ä,ö,ü m.fl.) någonsin kommer att få en lösning i TRS06, och det finns många trevliga objekt jag vill använda som tyvärr använder dessa bokstäver i framförallt texturer och som då blir texturlösa. Trevlig midsommar .... .... Mats
![]() Senast redigerad av MatsH den 2007-06-22 klockan 12:13. |
|
![]() |
![]() |