|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2007-09-20, 12:08 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
Förslag på nya kategorier i forumet
För några månader skrev jag här angående SJKs "Postvagnen", som borde uppdateras och göras mer användarvänlig.
Ett nytt forum skulle behövas. MEN, titta hur många medlemmar vi är här på Svenska 3D-tåg! Snart 3000 medlemmar! Eftersom det här forumet fungerar så bra, vore det då inte bra med en ny avdelning här på forumet, en som inte handlar om tågsimulatorer. Man kunde ha kategorier som: -Bildgåtor -Bilder och Videoklipp -Järnvägshistoria -Teknik -Allmänt osv. Det verkar som vi redan har många medlemmar här på forumet som inte alls håller på med järnvägssimulatorer, och jag tror att vi skulle kunna få många av de som håller till i Postvagnen att komma över hit. Det finns ju många fördelar här, tycker jag i alla fall T.ex. - Möjlighetet att göra omröstningar - Egen profil, vilket jag tycker är mycket intressant att kunna se vad det är för folk, vad de jobbar med, intressen osv. - Snyggt och enkelt att använda samt självklart att vi är många trevliga och bra medlemmar Så, Fredrik, vad tror du, skulle man kunna prova att fixa en ny forumavdelning? Vad tycker ni andra användare? / Fredrik TGOJ Norrköping |
|