|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-09-28, 18:23 | #1 |
Medlem
|
Sweden 1
Hej allihop det finns nu en tidig betaversion, av Sweden 1 (eller Sala Stockholm) som jag jobbar med när jag får lite tid över, på forumet. Länken finns längst till vänster under Landskapsdesign. Länken går till en enkel sida som förklarar vad det är för något och länken till själva filen finns längst ned på den sidan.
Jag har använt RouteRiter för att packa ihop filen och fått ned den till endast 17Mb. Jag har hållit på med spåren så omgivningen är inte den vakraste. Jag har förhoppnigar om att någon annan kan snygga till omgivningarna när jag är helt klar med spåren stationerna och signalerna. Märk väl att jag jobbar på ett annat sätt med att göra rutten än vad andra gör. Vi får se om det fungerar som jag tänkt mig. Jag vill släppa fem Betaversioner där mer och mer av spåren blir klara. När detta är gjort släpper jag version 1 och någon annan får gärna ta över för att fixa allt runt omkring. Meningen är att detta skall fungera så länge man inte petar på spåren eller signalerna för då kommer alla Error som ett brev på posten. Längst ned står vad jag vill uppnå med denna BETA 1-version. Nej nu måste jag fortsätta med rutten. Ha det. /Pursche Vd på VBK-Tåg och Högste ansvarige på Svenska Virtuella Tågledningen |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
BHJ v1 | emges | Landskapsdesign - Trainz | 16 | 2004-02-26 16:58 |
Region Sweden hos Auran | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2003-12-17 19:30 |
Sweden 1 | KingBlackass | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-01-12 20:58 |
Sweden 1 | ante | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-01-04 18:50 |
Trackplans for Sweden. (Sporplaner for Sverige). | vandborg | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-07-07 11:35 |