![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#32 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Hallå! Jag hade också problem med animationen för Ra-boggin. Har för mig att animationen endast fungerade i DCC-mode, inte i Cab-mode. Nu var det ett tag sedan jag höll på, så självklart har jag glömt hur det var, men jag tror att det hade att göra med raden direct-drive 0 Här är min config för Ra-boggin ifall det kan hjälpa något. Kod:
kuid <KUID2:60247:101:1> kind bogey animdist 2.1 direct-drive 0 mesh-table { default { mesh Ra_bogey.im auto-create 1 } shadow { mesh Ra_bogey_shadow/Ra_bogey_shadow.im } } obsolete-table {} username SJ Ra Bogey description "Boggie till SJ Ra. Modell byggd för MSTS av Robert Österman. Texturer av Christian Dalin. Konverterad till Trainz av Mats Hemming" trainz-build 2.0 category-class ZB category-region-0 SE category-era-0 1960s author "MatsH" organisation "Banbyggarna" contact-email "matsh@banbyggarna.se" contact-website "banbyggarna.se" license "The content(s) may not be included in or referenced from any commercial content (Payware or Shareware)."
![]() |