![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Det intressanta med den prestandamätning du jämför mot är att den kollar flaskhalsen i datorn, inte något genomsnitt eller liknande. Finns både för och nackdelar med det...
![]() Jag får 3,0 i betyg. Det som drar ner är "Spelgrafik" då den inte tycker att mitt grafikkort är något att hänga i granen. ![]() I övrigt ligger det på 4,4 som lägst men jag litar inte riktigt på denna mätningen, inte för det jag brukar använda datorn till, nämligen Adobes program(Photoshop samt i viss mån Illustrator/Indesign/Flash) och även lite annan fotomjukvara. Dreamweaver är också något som gärna hade fått vara snabbare också! ![]() Fast man ska inte vara kräsen, skoldatorn(bärbar) som jag egentligen har licenserna kopplade emot är ju rena sirapen i jämförelse! ![]() |
![]() |
![]() |