|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-10-07, 20:27 | #1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Mina rutter och ommålningar.
Skriv gärna en egen lista här, och var man kan ladda ner era alster ifrån!
1. Kraschad t-bane rutt. 1 linje med 8 stationer samt 1 depå. RE kraschade och rutten gick åt skogen, precis innan release. 2. Djurgårds-linjen No7. Tröttnade och la åt sidan. Nu uppladdad som beta 0.1. 3. Surköpings Lokaltrafik. T-bane rutt med 4 linjer, 2 depåer, 36 stationer (8 underjordiska, resten ovan!), 1 flyglinje, 1 spårvagnslinje och lite järnväg också. Byggherrar: Wase och jag. Massa objekt byggda av duktiga 3d-byggare, samt många byggda av Wase. Roligast med rutten är att alla stationsnamn är modifierade namn på medlemmar på e-buzz forum (som vi fått tillstånd att låna). Rutten ligger tyvärr i dvala sedan Wase saknar tid att fortsätta bygga. 4. Japan3. La in en maglev-rutt med 4 stationer i Japan1 (som följer med MSTS). Tåget och enskens-spåren är byggda av Craig Scott (tåget måste laddas ner separat!). 5. Number One Tram Route. 4 linjer och 46 hållplatser. Först släppt som beta 0.5, men nu som version 1.0. Snart släpps en uppdatering en tysk kille gjort, som ger rutten signaler! 6. T4D Tram Göteborg. En ommålade spårvagn som ska föreställa en "Göteborgare". 7. Number One Tram Pack. 8 ommålade T4D spårvagnar i Number One färgerna, enfärgade med reklamtext på sidorna. 8. Helsinki Tram Pack. 5 ommålade spårvagnar som ska föreställa dom som är/var i trafik i Helsingfors. En av dom är Spårakoff, en röd pub/sigthseeing spårvagn. 9. Helsinki Tram Pack 2. 4 ommålade led-spårvagnar som ska föreställa dom som är/var i trafik i Helsingfors. Finns på www.Train-Sim.com : Helsinki Tram Pack (Filen heter: HTP.zip) Helsinki Tram Pack2 (Filen heter: HTP2.zip) Number One Tram Pack (Filen heter: not_pack.zip) Number One Tram Route (Filen heter: not_v1.zip) Japan3 With Maglev (Filen heter: japmag.zip) Och snart: Djurgårds-linjen No 7 (Filen heter: No_7.zip) Finns på http://msts.e-buzz.net/ : T4D Tram Göteborg (Filen heter: T4D_Goteborg.zip) |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Svenska rutter? | knasen | Landskapsdesign - Trainz | 3 | 2004-07-10 20:47 |
Bra rutter ? | ConnyE | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-10-19 18:44 |
Mina ommålningar snart uppe på DLS !STORA BILDER! | leoj | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-01-09 17:34 |
Mina Uc reskins nu på download station! | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-10-27 08:49 |
Installera alla rutter? | avgd | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-10-23 16:01 |