|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-08-22, 17:19 | #19 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Jag åkte två vändor med Spårakoff, senast jag var i Helsingfors (ett par år sen!). Och den är helt fantastisk, både som spårvagn och idé. Inredningen var en underbar historia i mahogny och mässing med en bar i ena änden, och toa i andra (bakom föraren). Stort plus för den goda ölen ombord, och bartender-tjejen!
Tänkte måla en vanlig grön/gul också, och sen släppa dom i ett paket. Om jag får för byggaren (ska maila honom!)? |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Nuber One Tram Route | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2003-02-04 22:31 |
Aktivitet till Number One Tram Route | Pierre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-01-25 14:00 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 18:00 |
Number One Tram Route | bobjörk | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 26 | 2002-10-20 18:37 |
"Donjt send" vid öppning av Number One Tram Route | bobjörk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-06-30 01:40 |