![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
1. Flyttade orginalet till en temporär map. 2. Kopierade loket o skikade kopian till trainset mapen. 3. Bytte namn på mappen, SD-filen, ENG-filen, .S filen. 4. Öppnade SD-filen och bytte namn på loket till TGOJ T44, öppnade ENG-Filen o bytte namn på wagon, engien, wagon och name 5. Kollade i Activity edito, loket fins i listan under disellok men när man testar att kolla loket så dycker medelandet upp " Failed to open Trains / Trainset/ TGOJ_T44.s/GC_T44.s vad gör jag för fel ? när jag testade i går att kopiera orginal .S filen till mitt EL 16 så försvan det medelandet men då fick jag felmedelande om att det ej gick att hitta någon textur fild, orkade inte läsa mer nogrant om vad det sa. 1. Flyttade orginalet till en temporär map. Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2008-07-03 klockan 13:45. |
|
![]() |
![]() |