Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-08-19, 16:18   #31
Bengan
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Precis det som jag har provat och försökt att få till, i filmlänken från Joel. Har sett samma fällning på Roslagsbanan vid Frescati. Och var ligger Frescati. Vid Bergianska trädgården eller kanske enklare att säga vid Naturhistoriska riksmuseet.

Som jag tidigare har skrivit, så finns det en massa härliga kombinationer med ditt nya vägskydd Mats.
En annan tanke, som slog mig. Vägsignalen. Du har inte lust, att släppa en variant utan kors. Kan användas vid brandstationer eller vid en väg, som ligger väldigt nära inpå start/landning vid flygplats. Skulle ju fungera fint, med din huvudtrigger. Om man skulle vilja bygga något för biltrafiken. Om inte annat, så kanske bara kul att få se en utryckning från hytten. Bara en tanke. Kors, kan vi aldrig bli riktigt nöjda
Bifogade bilder
Filtyp: jpg Screen_006.jpg (55.7 KB, 190 visningar)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:19.