|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-10-16, 19:54 | #1 |
Guest
|
Hjälp! [Hur lägga in medelanderutor i AE?
Hej allesammas! Ni aktiva medlemmar på detta forum har säkert noterat att jag håller på med en aktivitet. Ni som arbetar/har arbetat med Activity Editor känner säkert igen meddelanderutor (ett exempel är till KMJ 1-aktiviteterna, där det när man närmade sig stationerna stod ungefär "Hej och välkomna till Station A...").
En sak förstår jag mig inte på; hur infogar man sådana meddelanderutor som kommer upp när man når en viss punkt i rutten? Jag har letat igenom alla menyer i Aktivitetseditorn och sökt med hjälp av det ringa hjälpsystem som ingick i AE, båda dock med negativa resultat. Nu vill jag alltså ha hjälp från er forummedlemmar. ____________________ Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hjälp mig! [Hur gör man stigning med räls] | holol | Landskapsdesign - Trainz | 9 | 2004-03-07 11:24 |
Hjälp! [Hur bygger jag en rutt] | kritse | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 30 | 2003-01-23 21:14 |
Hjälp! [Hur installera Rc och Pass80?] | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2002-10-29 00:38 |
Hjälp [hur bygger man tåg] | greggan44 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2002-09-25 15:04 |
Hjälp [Hur bygga Tåg å banor??] | DJTimboy | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 7 | 2002-08-27 17:10 |