Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2002-10-16, 19:54   #1
niofem
Guest

Standard Hjälp! [Hur lägga in medelanderutor i AE?

Hej allesammas! Ni aktiva medlemmar på detta forum har säkert noterat att jag håller på med en aktivitet. Ni som arbetar/har arbetat med Activity Editor känner säkert igen meddelanderutor (ett exempel är till KMJ 1-aktiviteterna, där det när man närmade sig stationerna stod ungefär "Hej och välkomna till Station A...").

En sak förstår jag mig inte på; hur infogar man sådana meddelanderutor som kommer upp när man når en viss punkt i rutten? Jag har letat igenom alla menyer i Aktivitetseditorn och sökt med hjälp av det ringa hjälpsystem som ingick i AE, båda dock med negativa resultat.

Nu vill jag alltså ha hjälp från er forummedlemmar.

Med vänliga hälsningar
Lukas Nilson

www.s-klass.cjb.net

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Hjälp mig! [Hur gör man stigning med räls] holol Landskapsdesign - Trainz 9 2004-03-07 11:24
Hjälp! [Hur bygger jag en rutt] kritse Landskapsdesign - MSTS / Open Rails 30 2003-01-23 21:14
Hjälp! [Hur installera Rc och Pass80?] niofem MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 9 2002-10-29 00:38
Hjälp [hur bygger man tåg] greggan44 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails 4 2002-09-25 15:04
Hjälp [Hur bygga Tåg å banor??] DJTimboy 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails 7 2002-08-27 17:10

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:50.