![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hej "kompisar" !
![]() Det va ett tag sen jag postade eller loggade inh är. Men nu ska det bli ändring på det ![]() Det är så att jag har en fråga om ett tåg som jag har börja skymta här utanför. För dom som inte vet så bor jag i Huddinge, precis vid järnvägsspåret. Och dom senaste veckorna/veckan har jag skymtat ett nytt litet tåg. Till formen liknar det X2000 lite, fast mindre. Det är bara två vagnar och har en strömställare. Jag har aldrig kunnat fota det eftersom det bara passerar kanske en/två gånger om dagen. Någons som vet vad det handlar om? Färgen är vit och blå, på ett ungefär. ![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Någon som känner igen sig [Bildgåta] | Fredrik | Off-topic | 11 | 2004-06-07 20:18 |
TRS 2004-frågor igen | goran | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-01-13 22:38 |
Tillbaka igen | DV12 | Off-topic | 2 | 2003-06-25 19:53 |
Lite hjälp me byggandet (igen)! | flensburger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 26 | 2003-06-01 21:48 |
Hej igen | DV12 | Off-topic | 3 | 2002-12-16 18:37 |