|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-10-26, 11:48 | #1 |
Senior Member
|
objekt till route!
Hej!
Ja Jag har nu tagit det stora beslutet om att börja kriga med route editorn!det jag har tänkt skapa är en kort fiktiv Finsk bansnutt!Den skulle ha start stationen vid ett litet samhälle som heter Yliminkki och slutstation i Pasila som är aningen större än yliminkki!längsmed banan skall det finnas en hållplats ungefär i mitten!Och en tågmötesplats.Nu undrar jag följande!var kan jag ladda ner tallar och björkar och godsmagasin!Och sedan har jag ännu för mig att det fanns några svenska hyreshus var hittar jag dem?Ja alla objekt är välkomna! /Johan |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsning av objekt i Route Editor? | Roger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2005-01-06 19:28 |
!!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 19:04 |
Länkar till svenska objekt och tåg! | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-06-02 23:10 |
Tim Lokförare | Dson | Off-topic | 15 | 2003-03-15 17:17 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 23:18 |