Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > DTG - Train Simulator - Allmänt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-11-24, 22:48   #1
Melin
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
Standard köp sidor till railsimulator

Jag undrar om det är nån som vet om bra sidor där man kan köpa tillägg till railsimulator, jag har köpt på mig en hel del nu som är länkat från själva railsimulators egna sida, men jag gissar att det finns flera sidor där ute, nån som har köpt de tyska loken till railsimulator? jag är lite sugen på att köpa dem men tyvärr är jag inte speciellt glad i tyska banan som följer med spelet. jag bygger inte själv för jag har fortfarande inte kommit på hur man bygger smidigt, är ju sanslöst svårt i jämfört med trainz, fast trainz buggar, ljudproblem, dåliga prestanda överlag har gjort att jag har helt gått över till railsimulator nu. jag tycker det är sanslöst vilket bra simulator, köpte till ljud som finns att köpa, klart rekomenderat, attans stor skillnad. Hade varit roligt om det hade kommit svenska tåg och bana, men det lär väl dröja misstänker jag om det ens kommer.

Så tipsa gärna om sidor..
Melin besöker inte forumet just nu  
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:29.