![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Ja, det började ju bra vid tolvslaget iaf
![]() ![]() Sedan tände vi på våran "stora final" med 82 skott. De första 6 skotten gick bra, sedan slocknade "tårtan". ![]() Pappa gick fram efter 20min och tände på reservstubinen... Då exploderade hela lådan - på marken. En sabla tur att vi alla stod över 15m ifrån... ![]() Nu ska vi lämna in lådan där vi köpte den. Träbitarna flög ca 5m från lådan. Ingen skadades. ![]() Såhär såg lådan ut från början (Ej min bild) http://www.festivalfyrverkeri.com/im...r/78_small.png Lite kort om vårat nyår ![]() ![]()
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2009-01-01 klockan 17:12. |
![]() |
![]() |