![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag säljer nu mitt exemplar av Berlin S-Bahn som är ett addon till MsTs =)
Nypris är ca 200kr och jag säljer mitt för 120kr. Spelet är i riktigt bra skick, manual medföljer (självklart). Priset är inte förhandlingsbart. Jag skickar spelet till Din adress så fort jag har fått pengarna. Anledning till att jag tar 110kr är för utgifter av kuvert och frimärken. Spelet skickas sedan i ett kuvert med skyddsplast inuti så att spelet inte skadas. Någon intresserad? Ang betalning vet jag inte riktigt hur man ska göra? Mina föräldrar vill inte ge ut sina kontonummer och jag har inget eget. Några tips? ![]() EDIT: Bilder på spelet kommer!