![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 334
|
![]()
Hej, passar på att fråga samma sak då jag har samma problem. Jag använder TRS 2004. Vill använda download helper.
När jag lagt till saker i download cart trycker jag på "download all" (Bild 1) Texten "Downloading asset list..." kommer upp. Efter ett tag står det "Error unable to contact download station" (Bild 2) Under "edit login details" (Bild 3) Ser det ut så här (Bild 4) Ska jag ange samma inlog och password som jag använder på DLS där? Jag har ingen First Class Ticket kanske jag ska tillägga. Hoppas att det är all info som behövs. Jag har en version av Content manager är v1.0 Build 78 om det hjälper ngt. Kunde inte finna options eller settnings i den versionen. Tack på förhand. //Henke |
![]() |
![]() |