|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2009-03-02, 00:29 | #34 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 077
|
Du är då ingen vidare frågesportledare . Om man ser några uppdateringar?
Glad i hågen tänkte man räkna upp ett gäng så att du skulle få bekräftat att det syns vad du gör . När man sen rullar ner lite till så ser man svaren innan man fick chansen att visa sej på styva linan (fick i alla fall bekräftat att man har synen i behåll). Skämt åsido, vagnen(-arna) blir bara bättre och bättre. Inte för att man är någon expert på området men det var ju en hel vetenskap med detaljer och varianter på vagnarna, inte bara (ursäkta uttrycket) en "fyrkantig trälåda" på hjul . Man lär sej en hel del som åskådare till sådana projekt också. Personligen tycker jag att vagnar som den här gör sej bäst med ekerhjul ( stjärneker dessutom fick man lära sej nu) även om dom fanns med "vanliga" hjul, passar liksom ihop med dom här "årsmodellerna" på nått vis. I vilket fall som helst blir det förbaskat bra det du gör . Du är väl inte ljusår från mållinjen nu heller va? MVH. Ekan PS. Ang. Jannes D-lok kan man inte bli annat än imponerad, speciellt som han berättade vilket handarbete som ligger bakom med varenda "planka" t.ex. Är lite skillnad på det ni gör mot att trixa lite med några färger som en annan håller på med. DS Senast redigerad av ekankal den 2009-03-02 klockan 00:40. |