|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2009-05-03, 17:09 | #1 |
Tidigare Traindriver94
|
Ealing Brodway - Langley -> Railsim
Utbyggnad av lokalbanan som går mellan Appleford - Slough
Jag har nu börjat bygga ut från Ealing Brodway till Langley. Tanken är att denna linje ska vara lite mer trafikerad eftersom det bor mer folk ute längs med denna linje. Därför kommer tågen i rusningstid gå multade (2 x 2vagnars tågsätt) och då kommer det vara längre perronger. Det är inte bestämt än hur många stationer det kommer vara ut till Langley, men jag ska ta till mig era tips om att banan var lite för kurvig (den ska ha mindre kurvor) men STH kommer fortfarande vara ca 50mph. När denna utbyggnad är klar släpps rutten på nytt, och då kommer det behövas fler downloads, men mer om detta i readme som medföljer sedan Det jag har börjat med nu är att förlänga perrongerna på spår 1 så att ett multat tåg ska kunna stå där. Spår 2-3 är för Appleford-linjen och spår 1 är för Langley-linjen. Här är några bilder. Före ombyggnad Efter ombyggnad Efter ombyggnad