|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2009-06-20, 13:47 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
Åsikter om RailWorks.
Jag lovade mig själv att inte rusa iväg och köpa RailWorks (RW) innan jag hört vad andra användare har att säga. Men så blev det inte. Jag är alltför nyfiken, och då jag inte fick svar på mina frågor ett dygn efter släppet så var jag tvungen att ladda hem ”… the best looking and most realistic train and rail simulation platform …” (citat av Paul Jackson den 24 april).
Best looking: Ok, RW är en mycket bra ”scenery simulator”, men det är väl allt. T.o.m. signaler och AI trafik, som har med tågsimulering att göra, är bara scenery. Most realistic simulation: Nej, RW är inte realistisk och det som är mest frustrerande är att man inte kan göra någonting åt det. Inte via skript i alla fall. Finns det någon, förhoppningsvis, som kan säga att jag har fel?