|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-11-22, 00:50 | #1 |
Senior Member
|
Min rutt plan!!
Jag har suttit i flera dagar och tänkt på en kanske rätt så rolig rutt ). Det är så att jag hade tänkt gör min Åstorp - Helsingborgs rutt igen men från Helsingborg hade jag kanske tänkt fortsätta med linjen ner till Malmö och kanske sen Malmö till Höör o.s.v det hade varit roligt med en sådan liten skånerutt med lite olika linjer att välja mellan. Jag vet om att detta kräver mycket tid och så men man kan ju säga att det blir ett långtidsprojekt om jag börjar. Åstorp - Helsingborg är kanske inte en så stor utmaning då jag kan denna rutten utantill samt var spåren svänger och var husen ligger ). Har åkt den linjen nu i 10år ungefär hehe. Men vad säger ni hade det kunnat vara något. Kan nog även kanske fortsätta rutten från Åstorp till Hässleholm ). Skulle vara roligt att höra vad ni tycker.
Mvh:Trigger http://medlem.spray.se/farjestad5 |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsningar i en rutt | Perre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-12-18 14:17 |
Rutt bygge behöver lite hjälp! | Nicke_123 | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 19 | 2003-03-20 21:40 |
Lovande rutt [Snygga screenshots] | Fredrik | Landskapsdesign - Trainz | 8 | 2003-01-30 20:38 |
Intresseundersökning Rå rutt | Mazz | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2002-12-12 21:53 |