![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej!
Efter många försök och misslyckanden så har jag äntligen lyckats få in ett par hus i Trainz. Fast det fungerar bara med den texturen man laddar ned till den "tutoriels om hur man exporterar filer till Trains". (Den med alla höghusen på). Alla egna jag försökt med bilder/foton, blir bara vita. Har försökt att läsa lite om det i hjälpen till Gmax och tänker väll inte ge mig på det här heller. Fast jag frågar er om detta ändå. Finns det några Tutoriels om hur man gör en textur också? Så fick jag för ett tag sedan i en spelbutik se en stor handbok på Svenska som är till det program man skapat Gmax ur. Den var rätt så dyr. Kanske kan det ändå vara värt pengarna. Vad jag förstår så såg åtminstone Verktygs-panelen i stort set ut som den gör i Gemax. Hälsningar LokKalle KAH |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bildformat texturer. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2005-02-08 16:32 |
Nya texturer till FS2004 | Rojje | Off-topic | 0 | 2004-12-20 21:36 |
Hur gör man texturer på såna här bilder?(TSM) | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2003-04-02 19:06 |
Förfrågan texturer. | Bengan | Off-topic | 2 | 2003-03-19 18:29 |
Texturer...? | mpo | 3D-design - Trainz | 11 | 2002-10-22 23:08 |