![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#9 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Det finns utmärkta alternativ till SWT-kopplet (som ju har något år på nacken nu). STW verkar sakta ha insomnat i någon slags Törnrosasömn - hoppas dom vaknar snart - inte om hundra år? (Dom gjorde kanske dom bästa modeller som gjorts till Trainz - åtminstone för oss svenskar). Jag jobbar med att sätta ihop ett "script" som sköter allt: Passagerare, blinkers, bak och fram ljus, förare i rätt cab, destinationsskyltar, vindrutetorkare, koppling och övergångsbryggor - vi får väl se om jag lyckas? Erfarenheter har jag fått genom konstruktion av Säröbanans lok, vagnar och byggnader, samt GS spårvagnar. God kväll alla!
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2009-11-04 klockan 21:07. |
|
![]() |
![]() |