|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-11-26, 19:36 | #1 |
Senior Member
|
Behöver hjälp med en styling grej till min bil
Det är så att jag vill ha en streamer på min framruta också kallad vindrutedekal där som ska stå något som jag själv vill ha. Men jag hittar inte ett enda ställe där man kan beställa en sådan streamer. Jag är främst ute efter en streamer som är silvrig och där som är två Nissan märken i båda hörnen av dekalen sen mellan dom ska där stå Nissan. Ni är änglar om ni kan hjälpa mig.
Mvh:Trigger http://medlem.spray.se/farjestad5 |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Behöver hjälp med installation av tunnelbane rutt | DV12 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2002-08-07 10:29 |
Amatör behöver hjälp. | Leroy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-08-06 12:18 |
HJÄLP! Jag behöver filer! | Chessie System | Off-topic | 2 | 2002-06-24 22:47 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 15:14 |
hjälp sökes till spårvagn | DV12 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2002-06-11 21:08 |