![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Har öppnat lådan och tittat på chassit, det såg ju bra ut. ![]() Nu så funderar jag på att (om det går) byta ut grafikkortet jag köpte till ett dyrare. Frågan är om det kanske inte behövs för att kunna köra RW och ev. Trainz 10 på max? har ett "HIS Radeon HD 5750 1GB GDDR5 PCI-Express 2.0, DVI, native-HDMI, DisplayPort, HD" Har funderingar på ett "PowerColor Radeon HD 5850 1GB GDDR5 PCI-Express 2.0, 2xDVI-I, HDMI, DisplayPort priset skiljer ju ca 1300:-(1400:-) Någon som vet? Detta kort har ju inte funnits att få tag på när jag köpte mina datordelar,så dom vet att det va ett sådant jag ville haft. Eller kanske skall jag behålla det jag har och vänta nått år och byta då? EDIT vilken fläkt hade ni valt att ha fram i lådan? Som original sitter där en 120mm med blå dioder Julgranskramset kan ja va utan ![]() Jag har redan köpt 140 mm fläkten exakt samma som sitter i taket, som ja hade tänkt ha där bak,men sen fanns det bara plats för en 120mm, som jag oxå har köpt, för att ha inne i lådan som systemfläkt. Lådan har en 140 mm fläkt i taket och en 120 mm bak http://www.coolermaster.com/product.php?product_id=6564 ![]() ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2010-01-06 klockan 04:41. |
![]() |
![]() |