![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Nu har jag på allvar tagit upp byggandet av en rutt. Men om den kommer ut eller inte vet jag ej nu...men utgå ifrån att den kommer ut. Den innehåller många stationer, mycket industrispår och industrier. Rutten har också tre olika linjer i sig. Har en bild en så länge och det är på lastcentralen Höstranda men jag vet inte hur man får in bilderna nu.
MVH:Trigger ![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Frågor om rutten Marias Pass m.m | Pelle E | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2004-01-03 12:14 |
KMJ-Ljud i rutten :-) | Hawk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2003-10-07 03:08 |
Nån som har LGVMed V2.0 rutten ?? | Nicke_123 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 25 | 2003-09-30 11:51 |
Ladda ner KMJ rutten?? | shunt | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-07-15 20:18 |
TESTA RUTTEN.... | Olaf Lindström | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 1 | 2002-12-20 12:12 |