|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-03-17, 13:49 | #18 |
Medlem
|
Alla vagnarna i GS M31 349 fungerar perfekt utom framvagnen för min del, detta beror troligen på dessa felmeddelanden:
under Errors and warnings: Error: The asset specified in 'enginesound' is not of the correct type. och under View Dependencies: Faulty: F90/92-Enginesound Jag har hittat och installerat F90/F92 Enginesound från DLS kuid nummer: 121826:52090 och under Errors and warnings på den står det: Warning: 'alls' is not a valid value for tag 'category-era'. This tag is now empty and a new value must be selected. Error: No selection for tag 'category-era' in 'texture'. Error: The texture file 'F90_F92_Sound.texture' does not exist Vore tacksam om någon kunde hjälpa mig med detta. mvh Johnny |
Taggar |
göteborg, gslittm31, spårvagn |
|
|