|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-12-10, 20:40 | #1 |
Medlem
|
train-sim.com är konstigt
Hej!
Är det bara jag som upptäck att train-sim.com nu infört en viss maximal nedladdnings gräns? Jag stör mig på detta när jag endast kan ladda ner en fil, sen är det slut! Det står att man kan ladda ner 11 filer men endast 1 går. Besviken. Vad tycker ni? Med vänlig hälsning: Pson http://tagbilder.com/ |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Swedish Train upphör | andreasrosen | Virtuella Tågbolag | 2 | 2005-01-10 16:57 |
Trainz vs. Train Simulator | Glyder | Allmänt om tågsimulatorer | 3 | 2004-09-18 20:04 |
Mer grafik i Train Simulator! | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2004-03-24 19:17 |
Katastrofljud i Train Simulator | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-09-03 19:43 |