|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-05-20, 23:09 | #10 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
Tusen tack för alla snälla ord.
Jag tycker att det är roligt att studera landskap och sedan försöka efterlikna dom i simulatorn, så jag har väl övat en del. Det brukar ge resultat. Sedan har det kanske lite att göra med "hemlängtan" också, då jag i första hand är intresserad av att försöka få till något som påminner om Uppland/Sörmland. Här i Dalarna där jag bor nu är landskapet inte lika intressant för mig. Micke: Det finns i princip bara en ljusbrun textur, så det är den jag fått lov att använda. Den heter väl Wet Soil om jag inte missminner mig. Lite fler olika texturer att välja mellan skulle vara trevligt att ha. Lite svenskare berg, gräs och ballast-texturer till exempel. Men det går att göra ganska mycket med dom som finns också. Avslutar med den sista bilden från det här stället så att det inte bara blir ett textmeddelande. mvh .... Mats |