|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-09-18, 19:34 | #1 |
Tidigare Traindriver94
|
Vad har ni på gång till Railworks?
Jag hade för mig att det fanns en sån här tråd, men jag kan bara inte hitta den..
Hur som helst vore det kul att veta vad alla håller på med. Det kan vara saker som annonserats i forumet redan, eller sådant man planerar att börja göra. Jag då som håller mig till ruttbygge fortsätter arbetet med min Bergslagsbana. Just nu är det 2 färdiga linjer som släppts, och det jag håller på med nu är ytterligare 2 linjer. När jag har tid och lust så arbetar jag med Skånebanan. Där har jag inte kommit långt utan håller fortfarande på med Hässleholm (stor och komplicerad stad) I framtiden så ska jag försöka bli färdig med Skånebanan till Kristianstad samt släppa en beta av Ostkustbanan, som är långt ifrån klar, men någon kanske vill ta upp byggandet av den igen. Vad har NI på gång?